Kummallinen tunne, että tämä tanssiporukan kihhaus on saanut kaikki herkästi kokevat ihmiset liikkeelle, mutta rajansa se pitäisi olla kaikella..

Koskaan ennen ei ole nimittäin ollut noin sitkeää hinttapulia liikkeellä mitä tänään.. Koko sen ajan mitä oli taksijonossa, hinkkasi koko ajan kiinni.. Pari kertaa kerkesin varoittamaan ja ei usko, ei.. Silti meinasi väkisin tulla samaan taksiin.. Onneksi kuski käski sen pihalle ennen kuin lyöminen olisi alkanut oikeasti..

Ymmärrän hinttapulit niin kauan kun eivät tule minun kimppuun.. Minä olen käsittääkseni valtaväestöstä sitä osaa joka ymmärtää kunkin taipumukset, mutta jos sanomisesta huolimatta ei uskota, niin sanon toiseen kertaan.. Ja jos ei toisella kertaa uskota, niin saatan kohdella kaltoin. Ja jos senkään jälkeen ei uskota. Heittäkää veikkaus Suomen hinttapulit, jos te olette kaikki samanlaisia - miksi minä vihaan ihmisryhmää nykyisin..

Myönnän.. Ei pitäisi yleistää, koska tunnen ihan asiallisiakin hinttareita, mutta.. Jotenkin vaan jäi sellainen olo, että selkään olisi pitänyt antaa.. Jos minä yritän kunnioittaa jokaisen omaa suuntausta, niin miksi minun (hetero)suuntausta ei kunnioiteta.. Olisi kai pitänyt lyödä kuin vierasta sikaa..

Mutta ei kai hinttapulia saa lyödä kunnolla, koska se on rasistinen teko.. Olisi pitänyt tehdä se silti..