MTV Oy:n varatoimitusjohtaja Mikko Räisänen kertoi viisaana miehenä maikkarin F1-sivuilla seuraavaa: "Uskomme, että formulainnostus kaudella 2007 on ennennäkemätön ja ohjelmistomme täyttää vaativimmatkin odotukset."

Sanon tämän suoraan. Räisänen, kuuntele tarkkaan, haista paska.

Olen ollut polvenkorkuisesta innostunut formuloista. Jo sillon kun Keke oli pop, olen istunut Keken kiertueella olleessa F1-autossa. Sen jälkeen parissa muussakin suomalaisten näytösautoissa. Olen ollut myöhemmin kello kolmelta keittämässä kahvia, että jaksan 0330 alkavan lähetyksen katsoa loppuun. Olen tapittanut viimeisimmät kaudet joka ikisen aika-ajon, harjoituksen, kisan ja ylimääräiset lähetykset.

Viimeisin veto maikkarilta oli siirtää koko suora toiminta maksupuolelle.

Minulla ei ole televisiota enää. En katso formuloita, enkä katso enää mitään muutakaan. Enkä ala maksamaan teevee-lupaa ja maikkarin korttia siitä, että saan katsoa kunnon ajoa.

Ja ihan hyvin olen parjännyt jo useamman kuukauden ilman teeveetä. Jopa loistavasti, koska netistä löytyy kaikki mitä ei DVD:nä saa.

Joten jos kyseinen varatj sattuu vahingossa lukemaan tämän, toistan sanani uudelleen: Räisänen, kuuntele tarkkaan, haista paska.

Olen kyrpiintynyt ihminen, ja aiheesta.