Tähän saakka olen ollut kohtuullisen avoin kaikkia kohtaan katsomatta rotuun, synnyinmaahan, taustaan tai mitä tahansa...

Nyt sanon, että olen rasisti tästä edespäin. Ainakin yhtä ihmisryhmää kohtaan. Ja jos joku tulee kitisemään, että olen rasisti, niin kitisköön vapaasti..

Istuin rauhassa paikallisessa kapakissa kuunnellen kohtuullista rokkipohjaista musiikkia ja joku ronklasi minun perstaskua missä on lompakko.. "Kauniiden" sanojen saattelemana jamppa siirtyi syrjään, mutta.. Noin 10min myöhemmin oli saman rodun edustaja ramplaamassa taas taskua. Olisin lyönyt jos olisi ollut sama, mutta nyt oli naispuoleinen..

Sanon suoraan. Jos te romanikansaan kuuluvat haluatte meidän valkolaisten hyväksynnän - olkaa kuten valkolaiset tässä valkolaisten maassa! Jos ihmettelette miksi teihin suhtaudutaan kuten suhtaudutaan, niin minä olen tästä lähtien siinä samassa leirissä. Tästä eteenpäin minä suhtaudun epäluuloisesti aina, ei pitäisi yleistää, mutta en ota riskiä

Sanon vain sen, että teidän, jotka koplasi minun taskua, teidän onni oli se, että en ärsyyntynyt ihan yhtä helposti kuin kaverit joilla on Suomi tatuoituna nahkaan. Ja onneksi olin yksin, en niiden kanssa jotka oikeasti teitä vihaa.

Lupaan, että pidän malttini edelleenkin.. Mutta yksi ihmisryhmä on nyt olemassa jota en kunnioita enää. Ikäänkuin kunnioittaisin ketään muutenkaan, mutta tällä ryhmällä on nyt tekemistä ennen kuin saatte minun kunnioituksen. Jos olette viemässä rahojani silloin kun olen heikoimmillani, eli parin jälkeen.. Ikävä kyllä en ota koskaan niin paljoa, että hävittäisin täydellisesti kontrollin. Jos se onnistuu muille, niin se onnistuu, nyt koetitte väärälle..

Tuollaiset varkaat pitäisi minun puolesta naulata ristille ja sen jälkeen lyödä ruoskalla. Ja kun on ruoskittu riittämiin, niin alas ristiltä ja ruoskinta jatkuu kunnes oksennus saapuu. Kun on oksennettu, niin ruoskinta
jatkuu.. Romanit, missä on vika jos me valkolaiset ollaan teitä vastaan? Ajatuksia miksi teitä pidetään varkaina?

Tästä edespäin suhtaudun teihin samoin kuten suurin osa tämän maan väestöstä. Jos tulette oven taakse, minä olen oven takana tulivoiman kanssa.