Oma kirjoitukseni.

Kuinka monta nimeä olen saanut listaan? En yhtään.. Ensimmäinenkään kansanedustaja ei ole tullut minun tietooni. Ensimmäisenkään edustajan ei ole tullut minulle asti! Huomaa ensimmäisenkään!

Jos minulta on mennyt jokunen kaveri rauhanajan Suomessa, tosin sen kuuluisan globaalin Suomen nimissä ja muualla maailmassa sotiessa - jos me olemme globaaleja kansalaisia, niin kai he ovat globaaleja ystäviä.. Miksi en ole ensimmäisenkään edustajan nimeä nähnyt en kuullut? Miksi?

Jos minulle annetaan joskus valta, niin kysyn tätä oikeasti mediassa. Nykyisin olen hiljainen jäsen, en edes kirjoita yleisönosastoon.. Mutta kenenkään nimeä en ole nähnyt..

Jos minä työttömyysrahasta (joka ei riitä mihinkään) lahjoitin vasta 30e veteraaneille, niin kai siellä joku on edustajista joka on edes jotain antanut? Vai eikö?